Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Kinek ajánljuk?

A pilates pozitív hatásai
  • azoknak akiknek fontos a nyugodt, intim légkör testedzés közben
  • akiknek egészségügyi problémája precíz odafigyelést igényel
  • akik aktívan igénybe veszik szervezetüket, de szeretnék megóvni a később jelentkező problémáktól
  • aktívan sportolóknak, táncosoknak (külön edzésprogram golfozóknak, síelőknek stb.)

A pilatesről általában A pilates módszer kortól és erőnléttől függetlenül mindenki számára ajánlott. A precízen kivitelezett mozdulatok hatékonyan erősítik és formálják a testet, visszaállítják a gerincoszlop és az ízületek ideális állapotát, valamint jobb testtudatot és nagyobb testi-lelki egyensúlyt eredményeznek.

Speciális programok

Sérülések, betegségek utáni rehabilitáció – A gyakorlatok maximálisan egyénre szabhatóak, ezért kiválóan alkalmasak sérülések utáni rehabilitációra (gyógytorna kiegészítéseként vagy önállóan). A szerephez nem jutó ízületeket, izomcsoportokat kímélve, felesleges megterhelés nélkül erősítjük a testet, segítve ezzel a sérülések, műtétek utáni felépülést, és sok esetben lerövidítve a rehabilitációs időszakot.

Irodai munkát végzőknek – Az ülőmunka okozta helytelen testtartás, valamint az ezzel járó fájdalmak és izom-egyensúlytalanságok megszüntetésére.

Élsportolóknak – A pilates módszerre jellemző precizitásnak és alaposságnak köszönhetően észrevehetően javul a más sportágakban nyújtott teljesítmény, míg a megfelelő izomkontroll és testtudat elsajátítása hozzájárul a különböző sportsérülések elkerüléséhez.

Golfozóknak – A Stott Pilates® repertoárjában külön program áll a nálunk is egyre népszerűbb sportág szerelmeseinek rendelkezésére. A golfozóknak szóló program a flexibilitás és a koncentrációs készség fokozása mellett hozzájárul az ütések pontosságának növeléséhez, illetve a tipikus sportsérülések megelőzéséhez.

Fogyni vágyóknak – A pilates remek kiegészítője lehet a fogyókúrás programoknak. Rendszeres gyakorlása az izmok erősítésével és szálkásabbá tételével, az általános erőnlét növelésével hozzájárul a kívánt cél mielőbbi eléréséhez.

Várandós kismamáknak és szülés után – Amennyiben az orvos is engedélyezi azok a kismamák, akik korábban már elsajátították a pilates alapjait, várandósságuk idején is folytathatják a pilatest egy külön az ő számukra összeállított programmal. Ily módon a pilates hozzájárulhat a megváltozott állapothoz történő könnyebb alkalmazkodáshoz, az erőnlét megőrzéséhez, az új időszakra való testi és lelki felkészüléshez. A szülést követően a pilates segítségével a kismamák fokozatosan és kíméletesen nyerhetik vissza erőnlétüket, és folytathatják korábbi edzésprogramjukat.

Férfiaknak – Stúdiónk kínálatában megtalálható a férfiak erőnléti és anatómiai sajátosságait, valamint tipikus problémáit figyelembe vevő edzésprogram.

Időseknek – Az időskorban általánosan előforduló problémák mérséklésére, kiküszöbölésére, illetve az időskori betegségek utáni minél alaposabb és gyorsabb rehabilitációra fókuszáló speciális program.