Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

GYIK

Mit kapok a pilatestől?

A pilates célja a test hatékony, megerőltetés nélkül történő formálása. A módszerrel erősíthetjük és feszesíthetjük izmainkat, növelhetjük hajlékonyságunkat, izomtömeg-növelés nélkül fokozhatjuk erőnlétünket és állóképességünket. A fizikai előnyök mellett a pilates további pozitív hatásai közé tartozik a stresszoldás, a koncentrációs készség és a lelki-szellemi egyensúly javulása.

Sosem próbáltam még a pilatest. Hogyan kezdjek neki?

Kezdő vendégeknek javasoljuk az alapok elsajátítását egyéni óra keretében. Ennek során megismerkedhetnek a pilates helyes kivitelezéséhez szükséges légzéstechnikával és alapgyakorlatokkal. Ezt követően az egyéni igényeknek megfelelően a program egyéni, páros és/vagy csoportos órákon folytatható.

Milyen típusú órát válasszak?

Érdemesnek tartjuk, hogy vendégeink mind a talajos, mind a gépes gyakorlatokkal megismerkedjenek. Ezt követően könnyebben kiválasztható az egyéni preferenciának leginkább megfelelő program.

Mi a különbség a talajos és a gépes óra között?

A talajon végzett gyakorlatok elsősorban a törzsizomzatot dolgoztatják meg, és az alapok elsajátítását követően otthon is végezhetők. A kisebb eszközökkel és a gépeken végzett gyakorlatok segítségével bővíthető a repertoár, és a törzsizomzat mellett a végtagokat is alaposabban tudjuk dolgoztatni, formálni. A gépeken végzett gyakorlatok száma nagyobb és hatásosabb, mint a talajon végzetteké.

Milyen gyakran járjak?

Mint minden sportra, a pilatesre is igaz, hogy minél gyakrabban csináljuk, annál hatékonyabb és annál gyorsabban észrevehetőek a változások. Vendégeink általában heti 2-3 alkalommal jönnek hozzánk egyéni és/vagy csoportos órákra.

A pilates korfüggő?

A pilates korosztálytól függetlenül mindenki által végezhető. Az egyéni órákon oktatóink a gyakorlatokat a vendég erőnlétéhez, igényeihez igazítják.

Járhatok-e terhesen, vagy szülés után pilatesre?

Amennyiben az orvos is engedélyezi, azok a kismamák, akik már ismerik a módszer alapjait, terhességük alatt is folytathatják a pilatest, amely mind fizikai, mind lelki szempontból megkönnyítheti a várandósság időszakát. A szülést követően pedig a pilates segítségével a kismamák fokozatosan és kíméletesen nyerhetik vissza erőnlétüket.

Túlsúlyos vagyok, fogyni szeretnék. Mit adhat nekem a pilates?

A pilates rendszeres gyakorlása erősíti és szálkásítja az izmokat, javítja az általános erőnléti állapotot és a hajlékonyságot, így remek kiegészítője lehet bármilyen fogyókúrás programnak.

Milyen hosszú egy pilates óra?

Óráink 55 percesek.

Van öltöző?

Stúdiónkban 2 öltöző is található, zárható szekrényekkel, zuhanyzási lehetőséggel.

Mit hozzak magammal az órára?

Az órákra kényelmes ruhában érdemes jönni. A gyakorlatokat cipő nélkül, zokniban végezzük.

Hogyan tudok fizetni?

Stúdiónkban készpénzzel, bankkártyával, egészségpénztári kártyával és Üdülési Csekkel is lehet fizetni.

Hol tudok parkolni?

Az Apostol utcában vagy a Vérhalom utcában könnyedén lehet parkolóhelyet találni. A parkolás díjköteles.